nadusha » 09 жовтня 2016, 15:15
1. Важко після початкової школи йому самоорганізуватись. Тоді перша вчителька записувала домашні завдання на дошці, вони чемно (переважно) записували. Тепер - хто не встиг, не почув - ваші проблеми.
2. Дуже багато часу йде на виконання домашніх завдань. Поки що мушу йому помагати своїм стоянням за спиною, постійним контролем по телефону (якщо на роботі в другу зміну) . Тобто на математику 20 хвилин, тоді приходжу і перевіряю чи дзвоню і т.д. Він дуже легко відволікається, літає в хмарах, тому наразі мусить бути так. Багато завдань, котрі задані на наступний тиждень старається робити на вихідних (субота зранку і ввечері, неділя - те, що залишиться, буває, що не залишається)
3. Різні вчителі, різні вимоги. Вчителька з малювання, на мою особисту думку, занижує оцінки (на неї нарікають багато батьків). Я думаю, що "неполюдськи" за закінчений, самостійно намальований малюнок ставити 6. Варто оцінити старання хоча б 8 чи 9. Не всі художники, але дитина мусить старатись і мати бажання малювати. Вчитель з основ здоров'я не жаліє (за його словами, переданими дітьми) для них ніяких оцінок: ні 1, ні 2, ні 3 ( в журнал). До уроку Артем перечитав два рази параграф, мені відповів на питання, заповнив зошит з друкованою основою - приніс 2... Я, напевне, буду йти і виясняти з іншими батьками "критерії оцінювання" з тих предметів.
4. Нема підручників - величезний мінус. В мого сина є проблеми з зором, комп в нас раз в два дні по пів години, електронні версії не підходять для частого використання. Але цю проблему вже майже вирішили, шукали по сільських школах малої батьківщини залишки.
1. Важко після початкової школи йому самоорганізуватись. Тоді перша вчителька записувала домашні завдання на дошці, вони чемно (переважно) записували. Тепер - хто не встиг, не почув - ваші проблеми.
2. Дуже багато часу йде на виконання домашніх завдань. Поки що мушу йому помагати своїм стоянням за спиною, постійним контролем по телефону (якщо на роботі в другу зміну) . Тобто на математику 20 хвилин, тоді приходжу і перевіряю чи дзвоню і т.д. Він дуже легко відволікається, літає в хмарах, тому наразі мусить бути так. Багато завдань, котрі задані на наступний тиждень старається робити на вихідних (субота зранку і ввечері, неділя - те, що залишиться, буває, що не залишається)
3. Різні вчителі, різні вимоги. Вчителька з малювання, на мою особисту думку, занижує оцінки (на неї нарікають багато батьків). Я думаю, що "неполюдськи" за закінчений, самостійно намальований малюнок ставити 6. Варто оцінити старання хоча б 8 чи 9. Не всі художники, але дитина мусить старатись і мати бажання малювати. Вчитель з основ здоров'я не жаліє (за його словами, переданими дітьми) для них ніяких оцінок: ні 1, ні 2, ні 3 ( в журнал). До уроку Артем перечитав два рази параграф, мені відповів на питання, заповнив зошит з друкованою основою - приніс 2... Я, напевне, буду йти і виясняти з іншими батьками "критерії оцінювання" з тих предметів.
4. Нема підручників - величезний мінус. В мого сина є проблеми з зором, комп в нас раз в два дні по пів години, електронні версії не підходять для частого використання. Але цю проблему вже майже вирішили, шукали по сільських школах малої батьківщини залишки.