TaniaPicaSSo » 24 березня 2015, 00:11
До речі, про психічно-хворих вчителів, таки правда. В моїй школі працювала така одна вчителька. Вона в мене не вела, але відома була на всю школу. Учні з неї хіхікали, вчителі теж підсміювались, всі вважали її дивною. І тим не менше вона викладала. Але потім таки з"ясувалось, що вона була психічно нездорова, і то дуже серйозно. Так що потім мусила лежати в психлікарні. Здається, мала шизофренію. Так що вона була не лише дивною, але й потенційно небезпечною.
Радмила щодо п"ятого. Може старші вчителі і не в курсі альтернативних методик, але молодих в педагогічних закладах таки навчають різноманітним методикам. Тобто в теорії вони повинні це знати, але напевно просто не мають бажання викладатися на повну. Зі всім іншим згідна.
Я от сама закінчила педагогічний. З тих, кого я знаю, хто зі мною вчився, то дуже мало хто пішов у школи, і, не хотіла б нікого образити, але чомусь пішли далеко не найкращі студенти, на жаль. Маю на увазі суто по знаннях не найкращі.
TYulia написав:В нас на форумі є досить багато з педогогічною освітою. От ви самі знаєте обидві сторони - вчителі і мами, то яке вирішення такої проблеми ви бачите? І як це все реально втілити в життя всім на користь?
Не потрібно вгадувати велосипед. В світі вже давно все придумано. Тільки бери та й запозичуй. От наприклад, знайома розповідала, яка живе в Канаді. Її син школяр. В них там така система з порушеннями. Якщо дитина веде себе якось не так, тобто заважає вчителю проводити урок, вчителя ця проблема ніяк не стосується. Він натискає певну кнопочку, після чого по нечемну дитину приходять інші люди, психологи, які забирають його в спеціальну кімнату. А вчитель собі продовжує свою роботу - проводить урок. А дитину забирають в спеціальний кабінет, де її ніхто не сварить і не відчитує, а лише задають питання. Чому ти сюди потрапив? Що такого ти робив? Чому ти це зробив? Що тебе до цього спонукало? Чи обов"язково було тобі це робити? Чи міг ти цього не робити? Як би ти міг попередити цю ситуацію, щоб такого не сталось? Що ти будеш робити в майбутньому, щоб такого не було? І таке інше. Тобто дитині задають купу питань, на які вона повинна дати відповідь, і відповідно повинна сама розібратись в тій ситуації і усвідомити, що сталось і чому. Казала та знайома, що її малий раз потрапив в ту кімнату і казав, що житті більше не хоче там опинитись.
В нас теж є шкільні психологи. Не знаю, яке там у них навантаження зараз, але можна й збільшувати кількість психологів на школу, щоб працювали з дітьми. Бо, наскільки мені відомо (може я помиляюсь, то поправте), то їх на школу один-два, і роботу вони мають здебільшого паперову, а напряму з дітьми працюють в дуже рідких випадках. Ну але то наразі я навіть уявити не можу, щоб у нас таке запровадили.
І в інших країнах, впевнена, є багато цікавих методів, які можна запозичати. Було б бажання вчитись чомусь новому.
До речі, про психічно-хворих вчителів, таки правда. В моїй школі працювала така одна вчителька. Вона в мене не вела, але відома була на всю школу. Учні з неї хіхікали, вчителі теж підсміювались, всі вважали її дивною. І тим не менше вона викладала. Але потім таки з"ясувалось, що вона була психічно нездорова, і то дуже серйозно. Так що потім мусила лежати в психлікарні. Здається, мала шизофренію. Так що вона була не лише дивною, але й потенційно небезпечною.
[b]Радмила[/b] щодо п"ятого. Може старші вчителі і не в курсі альтернативних методик, але молодих в педагогічних закладах таки навчають різноманітним методикам. Тобто в теорії вони повинні це знати, але напевно просто не мають бажання викладатися на повну. Зі всім іншим згідна.
Я от сама закінчила педагогічний. З тих, кого я знаю, хто зі мною вчився, то дуже мало хто пішов у школи, і, не хотіла б нікого образити, але чомусь пішли далеко не найкращі студенти, на жаль. Маю на увазі суто по знаннях не найкращі.
[quote="TYulia"]В нас на форумі є досить багато з педогогічною освітою. От ви самі знаєте обидві сторони - вчителі і мами, то яке вирішення такої проблеми ви бачите? І як це все реально втілити в життя всім на користь?[/quote]
Не потрібно вгадувати велосипед. В світі вже давно все придумано. Тільки бери та й запозичуй. От наприклад, знайома розповідала, яка живе в Канаді. Її син школяр. В них там така система з порушеннями. Якщо дитина веде себе якось не так, тобто заважає вчителю проводити урок, вчителя ця проблема ніяк не стосується. Він натискає певну кнопочку, після чого по нечемну дитину приходять інші люди, психологи, які забирають його в спеціальну кімнату. А вчитель собі продовжує свою роботу - проводить урок. А дитину забирають в спеціальний кабінет, де її ніхто не сварить і не відчитує, а лише задають питання. Чому ти сюди потрапив? Що такого ти робив? Чому ти це зробив? Що тебе до цього спонукало? Чи обов"язково було тобі це робити? Чи міг ти цього не робити? Як би ти міг попередити цю ситуацію, щоб такого не сталось? Що ти будеш робити в майбутньому, щоб такого не було? І таке інше. Тобто дитині задають купу питань, на які вона повинна дати відповідь, і відповідно повинна сама розібратись в тій ситуації і усвідомити, що сталось і чому. Казала та знайома, що її малий раз потрапив в ту кімнату і казав, що житті більше не хоче там опинитись.
В нас теж є шкільні психологи. Не знаю, яке там у них навантаження зараз, але можна й збільшувати кількість психологів на школу, щоб працювали з дітьми. Бо, наскільки мені відомо (може я помиляюсь, то поправте), то їх на школу один-два, і роботу вони мають здебільшого паперову, а напряму з дітьми працюють в дуже рідких випадках. Ну але то наразі я навіть уявити не можу, щоб у нас таке запровадили.
І в інших країнах, впевнена, є багато цікавих методів, які можна запозичати. Було б бажання вчитись чомусь новому.