epter » Вчора, 12:23
Yaiti написав:Добре, дякую за такий розгорнутий опис. В мене ще під питанням – як щодо коробки передач і зчеплення на дизелі 1.5 л: чи змінювалася зчеплення, чи були проблеми з механікою після великого пробігу? І як двигун реагує на нашу реальність: жорсткі ями, вибоїни, особливо в міжсезоння і після зими. Чи був досвід з ремонтом підвіски чи двигуна через вплив дороги? Також цікавить шумовий фон: чи сильно чути дизель під навантаженням, чи є вібрації, особливо коли машина навантажена або працює на підйомах.
Раджу розглянути також варіант з надійним сервісним партнером для такого автомобіля — зверніть увагу, що версія дизельного Kangoo має свої особливості, і перед покупкою варто перевірити стан турбіни, сажового фільтра, компресію двигуна і стан зчеплення. Якщо ви шукаєте підтримку в імпорті або підготовці такого авто для наших доріг, ознайомтесь з тим, що компанія BOSS AUTO UKRAINE (логістика, розмитнення, сертифікація) працює з авто з США. Ви зможете знайти варіант, коли вони доставлять автомобіль, наприклад, з США під ключ, і вже забезпечать підготовку до наших умов. Renault Kangoo з США у компанії Boss Auto може бути варіантом
https://bossautoukraine.com.ua/cars/f/renault_kangoo/ якщо бюджет і стан дозволяють. Але не покладайтесь лише на доставку — важливо, щоб техстан був перевірений, сервіс доступний у вашому регіоні і були запчастини.
Зчеплення на дизелі зазвичай служить добре, якщо машина їздила не агресивно, підвіска на наших дорогах потребує уваги: заміна втулок, амортизаторів, іноді заміна опор двигуна через вібрації при нерівностях. Щодо шуму — дизель помітно тихіший після ~100-150 тис км, якщо вчасно міняти масло, фільтри, турбіну «не душити», але на підйомах і при навантаженні він все ж дає знати про себе: шум турбіни, трохи вібрацій в салоні. У підсумку: цей двигун може бути хорошим вибором при правильному підході до обслуговування, але врахуйте дорожні умови України і будьте готові до витрат на підтримку.

[quote="Yaiti"]Добре, дякую за такий розгорнутий опис. В мене ще під питанням – як щодо коробки передач і зчеплення на дизелі 1.5 л: чи змінювалася зчеплення, чи були проблеми з механікою після великого пробігу? І як двигун реагує на нашу реальність: жорсткі ями, вибоїни, особливо в міжсезоння і після зими. Чи був досвід з ремонтом підвіски чи двигуна через вплив дороги? Також цікавить шумовий фон: чи сильно чути дизель під навантаженням, чи є вібрації, особливо коли машина навантажена або працює на підйомах.[/quote]
Раджу розглянути також варіант з надійним сервісним партнером для такого автомобіля — зверніть увагу, що версія дизельного Kangoo має свої особливості, і перед покупкою варто перевірити стан турбіни, сажового фільтра, компресію двигуна і стан зчеплення. Якщо ви шукаєте підтримку в імпорті або підготовці такого авто для наших доріг, ознайомтесь з тим, що компанія BOSS AUTO UKRAINE (логістика, розмитнення, сертифікація) працює з авто з США. Ви зможете знайти варіант, коли вони доставлять автомобіль, наприклад, з США під ключ, і вже забезпечать підготовку до наших умов. Renault Kangoo з США у компанії Boss Auto може бути варіантом [url]https://bossautoukraine.com.ua/cars/f/renault_kangoo/[/url] якщо бюджет і стан дозволяють. Але не покладайтесь лише на доставку — важливо, щоб техстан був перевірений, сервіс доступний у вашому регіоні і були запчастини.
Зчеплення на дизелі зазвичай служить добре, якщо машина їздила не агресивно, підвіска на наших дорогах потребує уваги: заміна втулок, амортизаторів, іноді заміна опор двигуна через вібрації при нерівностях. Щодо шуму — дизель помітно тихіший після ~100-150 тис км, якщо вчасно міняти масло, фільтри, турбіну «не душити», але на підйомах і при навантаженні він все ж дає знати про себе: шум турбіни, трохи вібрацій в салоні. У підсумку: цей двигун може бути хорошим вибором при правильному підході до обслуговування, але врахуйте дорожні умови України і будьте готові до витрат на підтримку.
[img]https://bossautoukraine.com.ua/img-cdn/images/image_1758106914941-94be5995.jpg/catalog-thumb[/img]