erinaceus » 27 грудня 2017, 18:29
Так мене Міст-експрес рознервував
Мала отримати закордонну посилку. Завжди все було ок, відносно швидко і зручно. Доставляв кур'єр в руки. Цього разу замовила доставку на відділення. Прибула вона в Україну, пише, що відправлено зі Львова в Тернопіль. Проходить ще 3 дні - ні слуху, ні духу. Хоча завжди на наступний же день мала на руках. Дзвоню на гарячу лінію, кажуть, так, вже на відділенні. Але дуже багато посилок, не встигають з роботою. На гарячій лінії плавають, не в курсі, що доставка на відділення, яка сума до сплати і т.д. Ну ок. Питаю, чи можу підійти зараз на відділення забрати сама. Уточнила адресу. Кажуть, так. Приїжджаю туди, аж ні - вашої посилки ще нема. Ще не приїхала з головного складу
Хоча півгодини тому на гарячій лінії казали інше. Кажуть, ми не знаємо, коли буде в нас, бо роботи багато, не встигаємо. А це якраз п'ятниця, попереду вихідні. Мені треба забрати посилку. Кажуть, якщо хочете, їдьте туди біля Епіцентру, заберіть там. Перепитую, чи точно вона там. Кажуть, так, можете забирати. А відділення те в такій ж*, дороги немає взагалі, ще й десь так заховане, зразу не знайдеш. Короче, поки ми мучилися в дорозі (так і не знайшовши, де те відділення, в результаті), мені вони знову дзвонять і кажуть: вже не їдьте, бо щойно вашу посилку віддали ку'єру для доставки на ваш склад
Ну це не сервіс, а просто знущання, про що я їм, звичайно, і висказалась. Приїжджаю знову на перше відділення і з горем-пополам таки забираю свою злощасну посилку. Квест блін... Купу часу і нервів стратила. Нема абсолютно ніякої кооперації між відділеннями, гарячою лінією і клієнтами. Так ніби якась сільська пошта
Тиждень тому теж кур'єрською доставкою їхньою була незадоволена, бо вони то адреси не знають (центр міста блін), то їм нема де припаркуватись, то в них мало машин на доставці і т.д. Так ніби то мене як клієнта має хвилювати. Короче, спаскудилися геть
Так мене Міст-експрес рознервував :ireful: Мала отримати закордонну посилку. Завжди все було ок, відносно швидко і зручно. Доставляв кур'єр в руки. Цього разу замовила доставку на відділення. Прибула вона в Україну, пише, що відправлено зі Львова в Тернопіль. Проходить ще 3 дні - ні слуху, ні духу. Хоча завжди на наступний же день мала на руках. Дзвоню на гарячу лінію, кажуть, так, вже на відділенні. Але дуже багато посилок, не встигають з роботою. На гарячій лінії плавають, не в курсі, що доставка на відділення, яка сума до сплати і т.д. Ну ок. Питаю, чи можу підійти зараз на відділення забрати сама. Уточнила адресу. Кажуть, так. Приїжджаю туди, аж ні - вашої посилки ще нема. Ще не приїхала з головного складу :dash: Хоча півгодини тому на гарячій лінії казали інше. Кажуть, ми не знаємо, коли буде в нас, бо роботи багато, не встигаємо. А це якраз п'ятниця, попереду вихідні. Мені треба забрати посилку. Кажуть, якщо хочете, їдьте туди біля Епіцентру, заберіть там. Перепитую, чи точно вона там. Кажуть, так, можете забирати. А відділення те в такій ж*, дороги немає взагалі, ще й десь так заховане, зразу не знайдеш. Короче, поки ми мучилися в дорозі (так і не знайшовши, де те відділення, в результаті), мені вони знову дзвонять і кажуть: вже не їдьте, бо щойно вашу посилку віддали ку'єру для доставки на ваш склад :dash: :dash: :dash: Ну це не сервіс, а просто знущання, про що я їм, звичайно, і висказалась. Приїжджаю знову на перше відділення і з горем-пополам таки забираю свою злощасну посилку. Квест блін... Купу часу і нервів стратила. Нема абсолютно ніякої кооперації між відділеннями, гарячою лінією і клієнтами. Так ніби якась сільська пошта :scare:
Тиждень тому теж кур'єрською доставкою їхньою була незадоволена, бо вони то адреси не знають (центр міста блін), то їм нема де припаркуватись, то в них мало машин на доставці і т.д. Так ніби то мене як клієнта має хвилювати. Короче, спаскудилися геть :ireful: