Lidiya » 27 вересня 2025, 11:41
Кар’єровий КАМАЗ-5511 кожен день возить річковий пісок. Через місяць шток циліндра стає «наждачним» – пил з’їдає тонкий хром. Думав зварити захисний «чобіток» із труби, але боюся, що зірве баланс і почне гнути кронштейн. Хто вже боровся з пилом на відкритому кар’єрі? Який спосіб дійсно довговічний, щоб не міняти ремкомплект щокварталу?
Кар’єровий КАМАЗ-5511 кожен день возить річковий пісок. Через місяць шток циліндра стає «наждачним» – пил з’їдає тонкий хром. Думав зварити захисний «чобіток» із труби, але боюся, що зірве баланс і почне гнути кронштейн. Хто вже боровся з пилом на відкритому кар’єрі? Який спосіб дійсно довговічний, щоб не міняти ремкомплект щокварталу?