Глобальні оголошення!



Гідроциліндр КАМАЗ-5511: чи переживе він «піску» на кар’єрі?

Відповісти Відповісти

Смайлики
:arrow: :wink: :yes: :nea: :ha: :hi: ::Р: :crazy: :sad: :impossible: :scare: :aggressive: :dash: :ireful: :cry: :cray: :В): :new: :=): :rose: :kiss: :confused: :pardon: :aplo: :clapping: :dance: :dreams: :love: :bad: :mamba: :***: :cleaning: :working: :help: :dokter: :(): :+++:
Більше смайликів
BBCode увімкнено
[img] увімкнено
[flash] вимкнено
[url] увімкнено
Смайлики увімкнено
Огляд теми
   

Розгорнутий вигляд Огляд теми: Гідроциліндр КАМАЗ-5511: чи переживе він «піску» на кар’єрі?

Re: Гідроциліндр КАМАЗ-5511: чи переживе він «піску» на кар’

Повідомлення xtremeshammy » 03 жовтня 2025, 06:01

Re: Гідроциліндр КАМАЗ-5511: чи переживе він «піску» на кар’

Повідомлення Sandro » 27 вересня 2025, 11:43

"«Чобіток» зі звичайної труби трісне за три тижні – перевірено. Правильний рецепт: заводський циліндр з посиленим хромом PLUS додатковий скребок із поліуретану. У мене такий комплект прожив 14 місяців замість звичних 3-х. Ціна питання – норм але приймають старий агрегат у зарахунок , тому виходить зовсім не страшно. Замовляв тут: https://xn----7sbgbeecaupba2b3agff3ag8i.com.ua/ – відправив поштою, через два дні отримав готовий, ще й кожух у подарунок поклали. З того часу жодної краплі олії на штоку.
"

Гідроциліндр КАМАЗ-5511: чи переживе він «піску» на кар’єрі?

Повідомлення Lidiya » 27 вересня 2025, 11:41

Кар’єровий КАМАЗ-5511 кожен день возить річковий пісок. Через місяць шток циліндра стає «наждачним» – пил з’їдає тонкий хром. Думав зварити захисний «чобіток» із труби, але боюся, що зірве баланс і почне гнути кронштейн. Хто вже боровся з пилом на відкритому кар’єрі? Який спосіб дійсно довговічний, щоб не міняти ремкомплект щокварталу?

Догори