ksana » 22 березня 2011, 19:55
- | +
- ***
Наші пальчики-брати
Люблять працювати.
Загадали раз вони колобка спекти,
Оцей пальчик - рубав дрова,
А цей пальчик – їх палив.
Оцей пальчик – носив воду.
А оцей пальчик - муку сіяв.
А ось цей тісто місив.
Тоді всі разом працювали,
Колобочки випікали,
Із задоволенням куштували,
І гостей пригощали.
***
Раз,два,три, чотири,п’ять.
Ми йдемо гриби шукать!
Цей ось пальчик в ліс пішов.
Цей ось пальчик гриб знайшов,
Цей ось пальчик раду дав,
Цей ось пальчик зготував,
Цей ось пальчик гарно зїв –
І від цього потовстів!
***
Доброго ранку сонце привітне!
(Вітаються мізинці).
Доброго ранку,небо блакитне!
(Вітаються безіменні).
Доброго ранку у небі пташки!
(середні).
Доброго ранку, маленькі дубки!
(вказівні).
Я вас вітаю, і я вас люблю
Ми живемо в одному краю!
Квіточка
Під снігом квiточка росте,
Красу на землю принесе,
Промінчик доторкнеться
І квітка усміхнеться.
(Показати руками шар снігу. Пoтiм утворити руками квітку й торкнутися до її пелюсток, показуючи „промінчик". Далі квітка потроху розкриває пелюстки).
***
Перший пальчик - наш дiдycь,
Другий пальчик - то бабуся,
Третій пальчик - наш татусь,
А четвертий - то матуся,
А мізинчик - наш малюк,
Biн сховався тут.
(Показуємо на пальчик та кажемо: „перший пальчик...", i продовжуємо гру, загинаючи кожен пальчик).
Задрімав мізинчик трішки,
Безіменний - стриб у ліжко,
А середній там лежить,
Вказівний давно вже спить.
Вранці вci вони схопились враз -
В дитсадочок бігти час.
(По черзі загинаємо пальчики до долоні. Потім великим пальцем торкаємося всіх інших - „будимо". Розкриваємо всі пальці „враз").
Коза
Вказівний палець і мізинець випрямити. Середній і підмізинний - притиснути великим пальцем до долоні. Спочатку вправу виконувати кожною рукою по черзі.
Ішла коза дорогами,
Похитувала рогами.
Потім можна виконувати вправу двома руками, зображуючи козу та козенятка:
Іде коза рогата,
Коза бородата,
Козенятко спішить,
Дзвоником дзвенить.
Зайчик
Вказівний і середній пальці витягнути нагору, мізинець і підмізинний притиснути до долоні великим пальцем.
Утримувати пальці в такому положенні на рахунок до 5-10. Вправу виконувати спочатку кожною рукою по черзі, потім - двома руками одночасно.
У кущах зайчатко зітхає,
Все мовчить і слуха.
В нього голосу немає,
Зате довгі вуха.
[spoiler=]***
Наші пальчики-брати
Люблять працювати.
Загадали раз вони колобка спекти,
Оцей пальчик - рубав дрова,
А цей пальчик – їх палив.
Оцей пальчик – носив воду.
А оцей пальчик - муку сіяв.
А ось цей тісто місив.
Тоді всі разом працювали,
Колобочки випікали,
Із задоволенням куштували,
І гостей пригощали.
***
Раз,два,три, чотири,п’ять.
Ми йдемо гриби шукать!
Цей ось пальчик в ліс пішов.
Цей ось пальчик гриб знайшов,
Цей ось пальчик раду дав,
Цей ось пальчик зготував,
Цей ось пальчик гарно зїв –
І від цього потовстів!
***
Доброго ранку сонце привітне!
(Вітаються мізинці).
Доброго ранку,небо блакитне!
(Вітаються безіменні).
Доброго ранку у небі пташки!
(середні).
Доброго ранку, маленькі дубки!
(вказівні).
Я вас вітаю, і я вас люблю
Ми живемо в одному краю!
[b]Квіточка[/b]
Під снігом квiточка росте,
Красу на землю принесе,
Промінчик доторкнеться
І квітка усміхнеться.
(Показати руками шар снігу. Пoтiм утворити руками квітку й торкнутися до її пелюсток, показуючи „промінчик". Далі квітка потроху розкриває пелюстки).
***
Перший пальчик - наш дiдycь,
Другий пальчик - то бабуся,
Третій пальчик - наш татусь,
А четвертий - то матуся,
А мізинчик - наш малюк,
Biн сховався тут.
(Показуємо на пальчик та кажемо: „перший пальчик...", i продовжуємо гру, загинаючи кожен пальчик).
Задрімав мізинчик трішки,
Безіменний - стриб у ліжко,
А середній там лежить,
Вказівний давно вже спить.
Вранці вci вони схопились враз -
В дитсадочок бігти час.
(По черзі загинаємо пальчики до долоні. Потім великим пальцем торкаємося всіх інших - „будимо". Розкриваємо всі пальці „враз").
[b]Коза[/b]
Вказівний палець і мізинець випрямити. Середній і підмізинний - притиснути великим пальцем до долоні. Спочатку вправу виконувати кожною рукою по черзі.
Ішла коза дорогами,
Похитувала рогами.
Потім можна виконувати вправу двома руками, зображуючи козу та козенятка:
Іде коза рогата,
Коза бородата,
Козенятко спішить,
Дзвоником дзвенить.
[b]Зайчик[/b]
Вказівний і середній пальці витягнути нагору, мізинець і підмізинний притиснути до долоні великим пальцем.
Утримувати пальці в такому положенні на рахунок до 5-10. Вправу виконувати спочатку кожною рукою по черзі, потім - двома руками одночасно.
У кущах зайчатко зітхає,
Все мовчить і слуха.
В нього голосу немає,
Зате довгі вуха.[/spoiler]