eney » 08 жовтня 2011, 22:00
до 3 класу не виговорювала л, прийшла в школу практикантка з української, замітила, почала після уроків зі мною сидіти, скороговорки виговорювати, вправи. кожен звук має свою артикуляцію, і треба пояснювати дитині куди преба поставити язик, чи витягнюти губи, а ше постійно робити вправи(особливо на дихання). наприклад задути уявну свічку, чи піднести до лиця листок паперу(тримаючи за один кінець) подихом "підняти"нижній кутик і втримати в одному положенні кілька секунд...і т п.
до 3 класу не виговорювала л, прийшла в школу практикантка з української, замітила, почала після уроків зі мною сидіти, скороговорки виговорювати, вправи. кожен звук має свою артикуляцію, і треба пояснювати дитині куди преба поставити язик, чи витягнюти губи, а ше постійно робити вправи(особливо на дихання). наприклад задути уявну свічку, чи піднести до лиця листок паперу(тримаючи за один кінець) подихом "підняти"нижній кутик і втримати в одному положенні кілька секунд...і т п.