Радмила » 13 травня 2015, 23:36
От так готуєш дитину до школи. Готуєш, а потім горе от ума.
Сьогодні розмовляла зі шкільним психологом, і вона розповіла історію. Дитина прийшла в перший клас. Читає більше 100 слів в хвилину, пише, рахує. Мама навчила,і на уроках почались проблеми. Дитині просто нудно. Сиділа крутилась на уроках. Отримувала багато зауважень. Плакала, бо дуже сварили, бо всім заважала. І так вони мучились півроку. Дитину посадили на останю парту і дозволили тихенько гратись. Потім вчителька мала окремо друкувати завдання і давати окремо завдання. Перший клас дитина промучилась.
Може й варто було йти одразу в другий клас. Не знаю. Але факт того, що в нас в школах не має градації для добре підготованих учнів і слабких. Може школі варто було тестувати дітей і формувати відповідно по класах, хто вміє читати і хто не вміє. Але в нас батьки пишуться до конкретної вчительки.
Іншими словами десь треба знаходити ту золоту середину в підготовці до школи.
До речі, мамі сказали, що вона перестаралась.
От так готуєш дитину до школи. Готуєш, а потім горе от ума.
Сьогодні розмовляла зі шкільним психологом, і вона розповіла історію. Дитина прийшла в перший клас. Читає більше 100 слів в хвилину, пише, рахує. Мама навчила,і на уроках почались проблеми. Дитині просто нудно. Сиділа крутилась на уроках. Отримувала багато зауважень. Плакала, бо дуже сварили, бо всім заважала. І так вони мучились півроку. Дитину посадили на останю парту і дозволили тихенько гратись. Потім вчителька мала окремо друкувати завдання і давати окремо завдання. Перший клас дитина промучилась.
Може й варто було йти одразу в другий клас. Не знаю. Але факт того, що в нас в школах не має градації для добре підготованих учнів і слабких. Може школі варто було тестувати дітей і формувати відповідно по класах, хто вміє читати і хто не вміє. Але в нас батьки пишуться до конкретної вчительки.
Іншими словами десь треба знаходити ту золоту середину в підготовці до школи.
До речі, мамі сказали, що вона перестаралась.