Радмила » 12 травня 2017, 11:32
Оце мені відповіли
З 1 грудня , було запроваджено перший рівень автоматизованої системи оплати проїзду в електричному транспорті . Дана система дозволяє вести чіткий облік обороту коштів за надані транспортні послуги , та запровадити ефективний контроль за оплатою проїзду . Запуск даної системи на електротранспорті дав можливість підняти рівень збору виручки на 25%, що довело доцільність даної системи , та дозволило Тернопільелектротрансу втриматись на плаву в час коли їм підняли вартість електроенергії з 1.08 до 2.70 . На даний час розпочинаються роботи по навчанні персоналу приватних перевізників , та встановлення обладнання в маршрутках з подальшим підключенням до автоматизованої системи оплати проїзду . Приблизно з вересня (можливо раніше ) буде запроваджено дефиринційований тариф який дозволить мінімізувати готівковий розрахунок в транспорті. Наприклад в маршрутках вартість готівкової оплати проїзду буде 8 грн. , по транспортній картці яку можна придбати в пунктах продажу (розташування є на сайті детранспорт) вартість однієї їздки буде 5 грн. (Поповнюватися такі картки будуть пакетами їздок наприклад 40 їздок) , а по карті Тернополянина вартість буде 4 або 4.50 грн. . Такого типу картки будуть поповнятись в тих же пунктах продажу , а в подальшому і через Інтернет , на довільну суму коштів , які будуть списуватись відповідно до типу транспортного засобу .
Що стосується пільгового проїзду в транспорті , як і в Європі вся пільга буде персоніфікована , а картка буде містити фото і ПІБ для ідентифікації особи , відповідно картки будуть програмуватись на пільгове списання коштів для учнів/студентів , та на фіксацію або списання безоплатних їздок для пасажирів які мають право на безоплатний проїзд .
Це робиться для того щоб був чіткий облік пільгового проїзду , щоб місто могло компенсувати перевізникам кошти за провезення пільговиків .
Що стосується шкіл , на скільки я розумію вони по "старі закалці" страхуються з отими заявами-відмовами , бо з вересня учні/студенти зможуть скористатись пільгою на транспорті тільки з допомогою персоніфікованих карток , а коли батьки скажуть що їм не донесли інформацію , школа покаже відмову , на скільки мені відомо далеко не всі школи заставляють писати відмову , це індивідуально і залежить від досвіду керівників .
Резюмуючи скажу , що виготовлення карти учня/студента є абсолютно добровільним , і буде потрібно лише тим хто регулярно користується громадським транспортом.
Також скажу що соціальна картка Тернополянина буде надавати переваги не лише в громадському транспорті , але це вже інша тема .
Щастя є