09 червня 2011, 18:13
09 червня 2011, 18:47
09 червня 2011, 22:33
happymami написав:Які документи треба виробляти, куди нести і як правильно робити розрахунки? І чи світять вони взагалі тепер хоч комусь?
Колись давно ми пробували подавати на субсидії документи. Нам прийшла відповідь, що ми на стільки економна сім'я, що навіть не використовуємо того мінімуму ЖКГ послуг, який потрібен, аби могли нарахувтаи субсидії. Тобто, коли ми перестанемо економити, може тоді держава нам нарахує субсидії. Абсурд.
Хочу спробувати знов подати, раптом получиться?
10 червня 2011, 01:58
Shalimar написав:надати такі документи: для працездатних громадян заяву та довідки про доходи кожного із зареєстрованих та декларацію про їх доходи і майновий стан, для непрацездатних заяву та декларацію про майновий стан.
10 червня 2011, 08:07
15 січня 2012, 14:21
Кабінет Міністрів України 6 липня 2011 року прийняв постанову № 774 „Про удосконалення порядку призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива” (далі – Постанова № 774). Ця Постанова набрала чинності з 23.07.2011.
Хто має право на субсидію?
Право на призначення субсидії мають сім’ї, у яких розмір плати за житлово-комунальні послуги перевищує обсяг визначеного Кабінетом Міністрів України обов'язкового відсотка платежу:10 чи 15% середньомісячного сукупного доходу сім”ї .
Який розмір субсидії?
Сім'ї, яким призначена житлова субсидія, сплачують за житлово-комунальні послуги 15 % середньомісячного сукупного доходу. Сім'ї пенсіонерів та інших непрацездатних громадян сплачують за послуги 10 % середньомісячного сукупного доходу. Сім'ї, до складу яких входять неповнолітні діти, інваліди І і II групи, сплачують за послуги 10 % середньомісячного сукупного доходу, якщо розмір їх доходу на одну особу не перевищує 50 відсотків прожиткового мінімуму. А з 1 січня 2012 року - якщо розмір їх доходу на одну особу не перевищує 100 відсотків прожиткового мінімуму.
Субсидія розраховується, виходячи з 21 кв. метра володіння чи користування загальною площею житла на наймача і кожного зареєстрованого у житловому приміщенні (будинку) та додатково 10.5 кв. метра на всіх тут зареєстрованих, а для громадян, які проживають в однокімнатній квартирі - на загальну площу незалежно від розміру квартири.
В окремих випадках, виходячи з конкретних обставин, субсидії можуть призначатися незалежно від розміру загальної площі житла за рішенням районних, районних державних адміністрацій та виконавчих органів міських і районних рад або комісій, які ними утворюються. Рішення у таких випадках приймається на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім`ї
Економиш воду, газ, електрику – будеш менше платити по субсидії
Якщо сім'я економно споживала газ, воду, електроенергію у період отримання субсидії, при призначенні субсидії на наступний термін, розмір її витрат зменшується на 2 відсотки за кожні 10 відсотків економії. Так, за 10 відсотків економії послуг обов'язковий платіж громадян зменшується з 15 до 13 відсотків сукупного доходу, за 20 відсотків економії частка плати громадянина зменшується з 15 до 11 відсотків доходу. Тобто, заощаджуючи енергоресурси, отримувачі субсидій мають можливість зменшити витрати на оплату житла до 9 відсотків, а сім'ї з пенсіонерів та інших непрацездатних громадян, а також сім'ї, до складу яких входять неповнолітні діти, інваліди І і ІІ групи - до 4 відсотків свого середньомісячного сукупного доходу.
Які документи необхідно подати для отримання субсидій?
Призначення субсидії на оплату житлово-комунальних послуг та придбання твердого палива та скрапленого газу здійснюється за спрощеним механізмом.
Громадяни, які мають право на отримання субсидії, подають до управлінь праці та соціального захисту населення за місцем реєстрації (у сільській місцевості - до уповноваженого сільської ради):
- заяву про призначення житлової субсидії;
- декларацію про доходи і майновий стан осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні;
- довідки про доходи кожного із осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (крім пенсії та державних соціальних допомог), та, які постійно проживають у вказаному приміщенні;
- документи, що підтверджують тимчасову відсутність осіб, зареєстрованих у житловому приміщені (якщо особи, що там зареєстровані там не проживають).
Зразок заяви і декларації є у мене. Кидайте своє мило в ПП і я вам перешлю, кого цікавить. А також можна скачати в інтернеті тутечки в самому низу статті
28 лютого 2012, 01:59
28 лютого 2012, 02:52
18 грудня 2013, 11:52
18 грудня 2013, 12:03
Powered by © phpBB Group
Theme by Artodia.