Сторінка 5 з 5

Re: Прикорм: педагогічний чи педіатричний

ПовідомленняДодано: 28 червня 2013, 16:26
taranjka
TYulia написав:прикорму в тих мікродозах?


ти права, як раз в цьому фішка педприкорму. завдання педіатричного - нагодувати, щоб швидше замінити гв. а педагогічного - познайомити з їжею, плавно ввести її в раціон дитини, доповнити ГВ.
моя старша доця майже до року не їла такої їжі - основа була гв і їй цього цілком було достатньо. :yes:

Re: Прикорм: педагогічний чи педіатричний

ПовідомленняДодано: 29 червня 2013, 12:47
TaniaPicaSSo
Ми ніби й на педіатричному прикормі, але я не ставлю за мету нагодувати, а власне познайомити з їжею. Але цю їжу я готую для дитини окремо. Буває, що можна щось і зі своєї тарілки дати, але тільки такий варіант прикорму мені б не підійшов. І то, в більшості, коли вона і просить щось із загального столу, то не щоб їсти, а щоб порозмазувати по столі, по собі і т.д., погратися, одним словом. А коли я годую її прикормом, то не пхаю в неї необхідну кількість мілілітрів, а даю стільки, скільки вона хоче. Як тільки відвертає голову, значить все, ми поїли. І з"їли може ложку, але ж попробували, з продуктом ознайомились. Я просто не дуже уявляю, як то давати дитині не мелену їжу. А на дорослому столі майже все тверде і кусками. Тобто ми можемо інколи їсти і одну й ту ж їжу, але в нас вона буде шматками, а в дитини у вигляді пюре.
Як почитати, то педагогічний прикорм виглядає дуже просто, але особисто для мене, все видається дуже складно :confused:

Re: Прикорм: педагогічний чи педіатричний

ПовідомленняДодано: 29 червня 2013, 12:53
taranjka
ну як кусками. я ж не давала цілу картоплину з борщу - відкусувала кусочок від того, але не пережовувала. давала рисинку, гречинку... чайну ложечку ріденького з супу

Re: Прикорм: педагогічний чи педіатричний

ПовідомленняДодано: 29 червня 2013, 13:03
TYulia
TaniaPicaSSo написав:Тобто ми можемо інколи їсти і одну й ту ж їжу, але в нас вона буде шматками, а в дитини у вигляді пюре.


от я теж за те думаю. Я така перелякана, що боюсь щоб дитя навіть тою одною гречинкою не вдавилось :pardon:

Слава Богу маю молоко, то й добре :dance: а наш прикорм наш я б назвала педіатричний з елементами педагогічного, а саме "мікродози" :wink: бо так трощки ми їмо.

P.S. Грамами я теж не заморочуюсь, але для себе такі інформацію веду - ставлю кружку з гамочкою на вагу до і після годування, так щоб ложки не рахувати.

Re: Прикорм: педагогічний чи педіатричний

ПовідомленняДодано: 29 червня 2013, 13:30
Dribchuk
TaniaPicaSSo нема чого боятися немеленої їжі, чим швидшети введеш їжу кусочками тим швидше дитина навчиться жувати. Нам лікарка сказала відмовитися від усього меленого в 9 міс. (в нас на той час було аж 2 зуба :crazy: )Ми все різали ножем - спочатку зовсім мілко, а з кожним разом шматочки ставали все більшими - це стосується вареної їжі, великими шматками починали їсти фрукти з персика - він наймякший і банана, потім було все решта. Як так сильно боїшся що вдавиться перечитай правила першої допомоги, подивися відео надання першої допомоги. Мене реально пару раз то відео з ютюба дуже виручало. :=): І вперьод, бо як звикне на все мелене то потім не буде хотіти жувати, як моєї знайомої мала - їй 4 роки минуло, а дитина не меленої їжі не їсть взагалі :crazy:

Re: Прикорм: педагогічний чи педіатричний

ПовідомленняДодано: 29 червня 2013, 15:46
TaniaPicaSSo
Та я згідна, що дитина має вчитися жувати. Але якось поступово. Ну принаймні як я це бачу: в 8 чи 9 міс можна дитині вже і рисинку, і картоплинку, але тако сходу, коли дитина крім грудей ще нічого не їла, то краще їй пюре з кабачка чи гарбуза. Я тепер розумію, чому педаг. прикорм починають зазвичай пізніше, ніж в 6 міс. Бо в 6 міс важко знайти дитині щось на загальному столі.
Щодо мого уявлення про те, як навчити дитину жувати поступово. Спершу я давала зовсім рідкі пюре, потім все густіші, а тепер вже таке більше перем"яте, ніж мелене, з маленькими шматочками і грудочками. Тобто я не збираюсь давати все життя мелену їжу :wink:

Re: Прикорм: педагогічний чи педіатричний

ПовідомленняДодано: 30 червня 2013, 18:15
Dashko
Якщо боїтеся, що дитина подавиться, як на мене, тим більш варто починати з педагогічного прикорму. Тому що від народження в дитини дуже активно розвинутий виштовхувальний рефлекс. Якщо щось тверде попадає в ротик, дитина це випльовую. Так само буде відбуватися при першому даванні їжі, дитина її виплюне і це нормально. З часом вона зрозуміє, що її можна жувати, а вже пережоване вона буде ковтати.

А якщо давати пюре перший час, то перехід на їжу кусочками швидше всього відбудеться тоді, коли виштовхувальний рефлекс стає набагато слабшим, тому ймовірність подавитися - вища. :confused:

Про те, що педагогічний прикорм вводять пізніше - не згідна. Хіба хтось зарано вводить педіатричний прикорм через колишні стереотипи (про те, що вже з 2-х місяців треба щось по капельці давати і подібне). А так дитина спокійно може отримувати їжу кусочками, навіть, якщо в неї немає жодного зуба. По-перше, вже достатньо тверді ясна, і дитина може і ними пережувати, по-друге, дитина на початках отримує мікродози і з ними їй дуже легко справитися. Памятаю, як я дала Марку перший раз гречку, це було одне зернятко. Дуже цікаво було за ним спостерігати: спочатку в нього почало виділятися дуже багато слини, він те зернятко почав ганяти язиком по роті, ще не бачила, щоб щось його так сильно захоплювало, ну а потім він його виплюнув. Звичайно, можна зробити висновок, що це була не вдавла спроба давання їжі, що дитині вона не сподобалася, що в нього поганий апетит, що він не може справитися з немеленою їжею. Але, як на мене, перше знайомство з їжею відбулося дуже результативно :wink: