Глобальні оголошення!



На що звертати увагу при виборі швейної машинки

Модератор: олеся

На що звертати увагу при виборі швейної машинки

Повідомлення Liljondr » 07 березня 2012, 02:38

Привіт дівчата
от побачила таку швейну машинку по акції
Прихований текст. Щоб його побачити, Вам необхідно зареєструватися!


так сталося , що я машинкою ще ніколи не користувалася. :=):
все якщо щось шила то вручну :impossible:

а хотілося б
Так що ясно що я любитель в цьому плані. саме грубу тканину яку б планувала використовувати - джинс
Прошу - власниць швейних машинок - підкажіть будь-ласка на що слід звернути увагу при покупці такого агрегату
- які нюанси для зручності у використанні
- фірма
Мудра жінка будує свій дім, а безумна своєю рукою руйнує його.
(Пр.14:1)
Кожна праця приносить достаток, але праця уст в недостаток веде.
(Пр.14:23)
Liljondr Офлайн

Аватар користувача
Почуваюся, як вдома
 
Повідомлень: 970
З нами з: 04 лютого 2011, 21:15
Нагороди: 5
Мамуся-творець (1) за тривале грудне вигодовуванн (1) за дитя форуму (1) слінгомама (1) Чемпіон (1)
Дякував (ла): 1557 раз.
Подякували: 1300 раз.
Діти: Дівчинка Росаночка і синочок Якимчик

Re: Підкажіть на що звертати увагу при виборі швейної машинк

Повідомлення smailik_m » 07 березня 2012, 10:29

Дуже багато інформації і порівнянь про різні швейні машинки на осинці http://club.osinka.ru/
Ніхто тобі не друг. Ніхто тобі не ворог. Кожна людина тобі вчитель.
smailik_m Офлайн

Аватар користувача
Почуваюся, як вдома
 
Повідомлень: 533
З нами з: 17 вересня 2011, 16:23
Нагороди: 6
Мамуся-творець (1) випускниця школи материнства (1) за тривале грудне вигодовуванн (1) жіночі посиденьки (1) за дитя форуму (1)
Дякував (ла): 497 раз.
Подякували: 418 раз.
Діти: два синочки-колобочки

Re: Підкажіть на що звертати увагу при виборі швейної машинк

Повідомлення Tajga » 08 березня 2012, 00:16

По-перше, ріши для себе, для чого машинка. Для простіших операцій підійте і ця.
Щодо ньансів. На прикладі тої машинки, що ти дивилась.