Глобальні оголошення!



Реорганізація шкіл-інтернатів

Модератор: TaniaPicaSSo

Реорганізація шкіл-інтернатів

Повідомлення nadusha » 10 грудня 2012, 12:45

Я працюю в школі-інтернаті для дітей зі зниженим слухом(зараз в декреті). Зараз з"явилась інформація про реорганізацію(читай закриття) шкіл такого типу, під лозунгом "Дайош максимальну соціалізацію особливих діток!" -це раз, економія коштів (витрати і на пенсію, і на утримання шкіл-інтернатів) - це два. Ведеться потужна інформаційна кампанія, в новинах - сюжети про те, як здорову дівчинку батьки влаштували в інтернат для розумововідсталих, бо там кращі умови життя ніж в них; про діток- інвалідів(опорно-рухові хвороби), які успішно навчаються в загальноосвітніх масових школах, в них хороші стосунки з однокласниками... Це все добре!
Так, погоджуюсь, що спілкування з особливими дітками вчить звичайних діток співчувати, допомагати, можливо, навіть більше цінувати те, що у них є. Але я бачу такі мінуси: думаю, що не всі діти можуть нормально адаптуватись в масовій школі . Суджу по своїх учнях - є дітки, в яких справді невеликий і середній відсоток втрати слуху, і в апараті вони чують звуки з певної відстані. Питання в тому, чи зможе вчитель постійно перебувати на цій відстані, маючи ще зо 30 учнів перед собою? Є дітки, що не чують зовсім, з великим відсотком втрати слуху - то вони можуть зчитувати з губ, сприймати писаний матеріал, наочність. Є взагалі дітки з супутніми проблемами, крім втрати слуху, в них і психічні розлади, параліч язика і ін. Ми вчителі і вихователі, роками напрацьовували методику роботи з такими особливими дітками, ми любимо їх такими як вони є.
Я дуже-дуже боюсь за них... А якщо в масовій школі їх будуть ображати, насміхатись... А як вчитель не зможе доступно, для їх рівня розвитку розжувати навчальний матеріал. Чи не стануть вони з часом занедбаними учнями??? Може я даремно так переживаю... Чекаю ваших роздумів, думок...
Дозвольте собі йти по шляху, який робить вас щасливим, не засуджуючи і не картаючи себе за зроблений вибір.
nadusha Офлайн


Я тут живу
 
Повідомлень: 1898
З нами з: 16 лютого 2012, 15:50
Нагороди: 1
за тривале грудне вигодовуванн (1)
Дякував (ла): 2381 раз.
Подякували: 2212 раз.
Діти: два синочки

Re: Реорганізація шкіл-інтернатів

Повідомлення Dribchuk » 10 грудня 2012, 13:41

nadusha я погоджуюся зі всім що ви пишете. Як вчитель і мені старшно що в мене в класі можуть бути такі дітки бо мене не вчили як їм правильно подати матеріал, як з ними співпрацювати, крім того діти бувають необдумано жорстокими - можуть насміхатися , ображати, як вберегти таку дитинку від образ однолітків? З іншого боку в Америці в школі були діти з особливими потребами. Але при них завжди був супервайзер, який постійно їх супроводжував. Нашим депутатам пора спуститися з неба на землю - ми не Америка, такі проекти потребують великих коштів - на оплату додаткового персоналу, на можливо спеціально обладнані парти, на спеціальні підручники з усіх дисциплін для дітей з вадами зору і ще багато чого. В бюджеті є такі кошти??? Чи як завжди це ще один спосіб скосити грошей і скоротити офіційні витрати, адже придбання всього необхідного ляже на плечі батьків.
Господи дай нам глаза, которые видят в людях лучшее,
Сердце, которое будет прощать худшее,
Ум, что забывает плохое,
И душу, которая никогда не теряет веру.
Dribchuk Офлайн

Аватар користувача
Я тут живу
 
Повідомлень: 1813
З нами з: 27 березня 2012, 15:30
Звідки: Тернопіль
Дякував (ла): 808 раз.
Подякували: 1487 раз.
Діти: Донечка.

Re: Реорганізація шкіл-інтернатів

Повідомлення nadusha » 10 грудня 2012, 14:15

Dribchuk написав:nadusha я погоджуюся зі всім що ви пишете. Як вчитель і мені старшно що в мене в класі можуть бути такі дітки бо мене не вчили як їм правильно подати матеріал, як з ними співпрацювати, крім того діти бувають необдумано жорстокими - можуть насміхатися , ображати, як вберегти таку дитинку від образ однолітків? З іншого боку в Америці в школі були діти з особливими потребами. Але при них завжди був супервайзер, який постійно їх супроводжував. Нашим депутатам пора спуститися з неба на землю - ми не Америка, такі проекти потребують великих коштів - на оплату додаткового персоналу, на можливо спеціально обладнані парти, на спеціальні підручники з усіх дисциплін для дітей з вадами зору і ще багато чого. В бюджеті є такі кошти??? Чи як завжди це ще один спосіб скосити грошей і скоротити офіційні витрати, адже придбання всього необхідного ляже на плечі батьків.

Знайома вчителька була на курсах підвищення кваліфікації вчителів, то вже вводять Основи інклюзивного навчання. (Інклюзивне навчання — це система освітніх послуг, що базується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, яка передбачає навчання в умовах загальноосвітнього закладу.З метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти інклюзивні освітні заклади повинні адаптувати навчальні програми та плани, методи та форми навчання, використання існуючих ресурсів, партнерство з громадою до індивідуальних потреб дітей з особливими освітніми потребами.) Не вірю, що в нашій країні це можливо зробити якісно...
Дозвольте собі йти по шляху, який робить вас щасливим, не засуджуючи і не картаючи себе за зроблений вибір.
nadusha Офлайн


Я тут живу
 
Повідомлень: 1898
З нами з: 16 лютого 2012, 15:50
Нагороди: 1
за тривале грудне вигодовуванн (1)
Дякував (ла): 2381 раз.
Подякували: 2212 раз.
Діти: два синочки

Re: Реорганізація шкіл-інтернатів

Повідомлення nadusha » 10 грудня 2012, 16:17

Поки маю хвилинку, познайомлю вас з своєю школою... Тернопільська обласна комунальна спеціалізована школа-інтернат для дітей зі зниженим слухом створена у вересні 1991 року, на базі дитячого садочка. В школі є підготовчий клас (нульовка), а далі від 1 до 12 класу (програму 10-11 класів розтягуємо на 3 роки, бо важка програма). В початковій школі дітям за спеціальними методиками "ставлять" звуки, проводиться індивідуальні спеціальні заняття зі слухової роботи в початкових і в старших класах. Для цього є необхідна техніка.
В класах в середньому по 7-12 учнів, для такої школи - це нормально, можна приділити достатньо часу кожному. Навчаються учні за програмою масової школи, з мінімальною адаптацією. Насправді рівень сприймання навчального матеріалу на порядок нижчий, ніж в звичайних дітей, доводиться спрощувати, розжовувати, використовувати максимум наочності.
В наших діток багато талантів розкриваються в позаурочний час - вони і співають, і танцюють, і грають на музичних інструментах (честь і хвала педагогу-організатору, вчителю ритміки, хореографу). Щороку в нашій школі проходить фестиваль "Повір у себе", на який запрошують меценатів, гостей з управління освіти, наших шефів з ДАІ .
Окрема тема - спорт. Завдяки тренерам з ДЮСШ наші учні щороку беруть призові місця з футзалу. Двоє випускників - в паролімпійській збірній України. Часто для хлопців спорт стає важливішим за навчання...
Школа - обласна, навчаються дітки і з Тернополя, і з районів, є декілька з інших областей. Іногородні "живуть" в школі, є обладнані спальні, пральня,їдальня. На вихідні або раз в два тижні їх забирають додому (старші їздять самі). За тими, хто залишається на вихідні, наглядає чергова група вихователів.Частина дітей - з неблагополучних, багатодітних, малозабезпечених сімей. Чим може школа таким допомагає.
А загалом слабочуючі дітки - такі ж діти, є добрі, є вредні, є сором"язливі, є хулігани, є старанні і не дуже. Мені здається, що помилково закривати такі школи, бо це маленький світ для особливих дітей, в якому все пристосовано для їх потреб.
Дозвольте собі йти по шляху, який робить вас щасливим, не засуджуючи і не картаючи себе за зроблений вибір.
nadusha Офлайн


Я тут живу
 
Повідомлень: 1898
З нами з: 16 лютого 2012, 15:50
Нагороди: 1
за тривале грудне вигодовуванн (1)
Дякував (ла): 2381 раз.
Подякували: 2212 раз.
Діти: два синочки

Re: Реорганізація шкіл-інтернатів

Повідомлення TaniaPicaSSo » 10 грудня 2012, 18:25

nadusha Мені теж здається, що такі заклади закривати неправильно. Принаймні в нашій країні, та нашому місті зокрема, звичайні школи не зможуть надати цим дітям того, що дає спеціальна школа.
А цікаво, що передбачає дана реформа для діючих працівників, а саме вчителів, вихователів? Куди вони мають іти? Для них відкриються нові посади у звичайних школах чи то, як завжди, нікого не цікавить?
Зображення
TaniaPicaSSo Офлайн

Аватар користувача
Я тут живу
 
Повідомлень: 2683
З нами з: 11 вересня 2012, 21:35
Нагороди: 6
Мамуся-творець (1) випускниця школи материнства (1) Успішне грудне вигодовування (1) за дитя форуму (2) слінгомама (1)
Дякував (ла): 1350 раз.
Подякували: 2568 раз.
Діти: Дві доці

Re: Реорганізація шкіл-інтернатів

Повідомлення nadusha » 10 грудня 2012, 18:45

Звичайно, що обіцяють усіх працевлаштувати, але де наберуть стільки вакантних місць... До слова знайома шукає роботу вчителя історії, ціна питання: 3 000 не гривень - півставки у тернопільській школі : (
Дозвольте собі йти по шляху, який робить вас щасливим, не засуджуючи і не картаючи себе за зроблений вибір.
nadusha Офлайн


Я тут живу
 
Повідомлень: 1898
З нами з: 16 лютого 2012, 15:50
Нагороди: 1
за тривале грудне вигодовуванн (1)
Дякував (ла): 2381 раз.
Подякували: 2212 раз.
Діти: два синочки

Re: Реорганізація шкіл-інтернатів

Повідомлення TaniaPicaSSo » 10 грудня 2012, 19:06

nadusha написав:До слова знайома шукає роботу вчителя історії, ціна питання: 3 000 не гривень - півставки у тернопільській школі : (

Ніколи не розуміла цього абсурду, коли за посаду треба заплатити стільки, скільки людині треба років 20, щоб відробити. Хіба хабарями наздоганяються :confused: Але все одно, нелогічно давати за таке гроші (Вже не кажучи, що такого явища взагалі не повинно бути). :dash:
Зображення
TaniaPicaSSo Офлайн

Аватар користувача
Я тут живу
 
Повідомлень: 2683
З нами з: 11 вересня 2012, 21:35
Нагороди: 6
Мамуся-творець (1) випускниця школи материнства (1) Успішне грудне вигодовування (1) за дитя форуму (2) слінгомама (1)
Дякував (ла): 1350 раз.
Подякували: 2568 раз.
Діти: Дві доці

Re: Реорганізація шкіл-інтернатів

Повідомлення Ulkanet » 11 грудня 2012, 01:05

колись вже були реорганізували садочки. а тепер місць нема, по 40 дітей в групі :scare:
практично у всіх школах діти вчаться у дві зміни , бо немає місць. а якшо закриють спеціалізовані школи - то де для місця візьмуться для особивих діток? в класах по 35 дітей.
якшо "глухі" і "сліпі" діти якось дадуть собі ше раду, то як бути з дітьми з ДЦП?? які погано ходять?
шкода тих дітей і їх батьків, бо вони тепер будуть практично приречені сидіти вдома і самим займатися навчанням своїх дітей, або наймати спецвчителів - щоб ті приходили до них додому.

на реорганізацію таких шкіл "впливає" щей те що зараз дуже багато показують, як батьки хворих діток дають їх в нормальні школи і розказують на всю країну шо вони там нормально вчаться і успіхи в них великі, а в спецшколах на їх дітей "гавкали" і нічого не вчили. шо вони мол прямо там повиліковували лиш від того шо ходили в школу зі здоровими дітьми. вот і постає питання нашо гроші тратити, як можна якомусь депутату в його бізнес ті гроші залити (я про те як на якись невідомий телеканал заклали в бюджеті 2013 року 40 млн грн).
нашим депутатам треба познімати всі пільги, позабирати квартири і машини, бо їм вже всім там мозги жиром позапливали.
на школи, на СНІД і ВІЛ хворих, на онкохворих - в них грошей не знайшлося, поврізали до мінімуму всьо. зато на обслуговування себе любімих непожаліки парканадцяти мільйонів якшо не мільярдів. :ireful:
Від роботи дохнуть коні - ну а я безсмертний поні!!!!! :-))))))
Ulkanet Офлайн

Аватар користувача
Я тут живу
 
Повідомлень: 2048
З нами з: 17 березня 2012, 02:10
Нагороди: 2
Мамуся-творець (1) слінгомама (1)
Дякував (ла): 3577 раз.
Подякували: 1979 раз.
Діти: Доця

Re: Реорганізація шкіл-інтернатів

Повідомлення Радмила » 11 грудня 2012, 01:14

Щодо інклюзивної освіти. То вона передбачає і створенні умови для таких дітей в загальноосвітніх школах, наприклад елементарне, якщо ця дитина у візочку, то для неї має бути зручний доступ до навчальних кабінетів. і також наявність асистентів у класах, які як раз і приділять увагу особливій дитині. Я вважаю, що це дуже добре, що наша країна відмовляється від ізольованих інтернатів. Ці діти повині вчитись у нормальних школах. ви кажете діти жорстокі? А хто їх такими зробив? А не жорстоко потім цих особливих дітей пускати у наш жорстокий світ непідготовленими?
Я прийшла до психолога шкільного з подібним запитанням щодо своєї дитини, бо вона таки інакша і діти це бачать. А мені психолог сказала, що я мушу розуміти, що всі незобов'язаны любити мою дитину, і це нормально. і хай краще зараз моя дитина "отримає по носі" і навчиться з цим справлятись, чим потім попаде в значно тяжчу і небезпечнішу ситуацію. В цьому і є соціальна адаптація.
Крім того нехай здорові діти бачать інакших, для них це теж школа навчитись жити і толерантно сприймати інакших людей. Де вони цього навчаться, якщо вони їх ніде небачать, і не розуміють. В класі багато залежить від вчителя. Від того як він таку дитину представить класу. А клас зчитує ставлення вчителля. Це ви і самі розумієте. в моїй спілці є різні дітки і багато хто з них вже вчиться в ЗОШ, і нормально до них діти ставляться. Зараз є лише одна дитина, яка насправді має великі проблеми з однолітками. І як раз ця дитина попала в клас вже в 11 років. І не зустріла розуміння ні вчительки, ні навіть шкільного психолога.
Я не знаю як з глухими дітками, а діти які мають затримки у психомовному і психічного розвитку, коли ідуть в звичайний дитячий колектив, вони підтягуються і виходять з тих проблем. Звичайно до цього докладається ще титанічна праця батьків.
За кордоном навіть дуже тяжкі діти вчаться в ЗОШ. І для цього є ще і індивідуальна форма навчання. Якщо дитина може сидіти на уроці 10 хвилин, хай сидить 10 хвилин. А решту до неї приходять вчителі додому. Зараз в мене є дитина з аутизмом, біля якої перший клас просидів асистент. І це було дуже недешево для її батьків. Але далі поступово дитина змогла самостійно перебувати на уроках. І це є дуже добрий результат.
Не треба боятись таких дітей в класі. Пам'ятайте одне, що це в першу чергу ДІТИ. І серце, і душа в них дитяча. а отже якщо Ви розумний і чуйний вчитель, то знайдете як до них підійти. А щодо методик, то звичайно, тут необхідна допомога держави. І можливо варто було б зробити профільовані ЗОШ. Тобто школи до яких направлялись би діти одного діагнозу. Але діти ці йшли б у загальні класи. А для реабілітації є реабілітаційні центри. І варто апаратуру передати туди.
Зображення
Зображення
Щастя є
Радмила Офлайн


Почуваюся, як вдома
 
Повідомлень: 1144
З нами з: 29 листопада 2009, 15:06
Нагороди: 3
випускниця школи материнства (1) гостренький язичок (1) за тривале грудне вигодовуванн (1)
Дякував (ла): 1321 раз.
Подякували: 1747 раз.
Діти: Старша донечка Менша донечка

Re: Реорганізація шкіл-інтернатів

Повідомлення Радмила » 11 грудня 2012, 01:25

Нові школи треба будувати і садочки. Подивіться скільки новизх будинків. Місто зросло, а школи і садочки не будували нові, отожі місць не має. А реорганізують школи-інтернати, то з'являться в їх приміщеннях нові ЗОШ.
А ви в батьків особливих дітей спитайте, куди вони хочуть щоб їх діти ходили? І скільки зусиль їм доводиться прикладати, щоб медико-педагогічна комісія пропустила тих дітей в нормальну ЗОШ. Бо в школах-інтернатах недобір і їм все одно чи буде там вчитись дитина чи деградує. ТА в мене половина батьків не оформляє диітям справжні діагнози і до речі не може через це оформити інвалідність. Бо потім ця комісія недає дозволу в звичайну школу. Ви думаєте їм лишні ті інвалідські кошти? Бо вони знають, що майбутнього не має в дитини в такій школі. А що буде вміти дитина після такої школи? Де ж вона знайде оте ідеально пристосоване місце для неї? Чи буде в неї після цього шлях у вуз? На нормальну роботу? Чи все життя на інвалідську пенсію?
Зображення
Зображення
Щастя є
Радмила Офлайн


Почуваюся, як вдома
 
Повідомлень: 1144
З нами з: 29 листопада 2009, 15:06
Нагороди: 3
випускниця школи материнства (1) гостренький язичок (1) за тривале грудне вигодовуванн (1)
Дякував (ла): 1321 раз.
Подякували: 1747 раз.
Діти: Старша донечка Менша донечка

Далі

Повернутись до "Особливі" дітки



Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей

cron