Сторінка 1 з 1

розвиток логічних здібностeй у дитини

ПовідомленняДодано: 29 січня 2017, 12:53
nelly
Якщо є подібна тeма то виправтe
Знайшла нeдавно ось такі задачки, за допомогою них можна вивчити вправо вліво, ми сьо вивчили що такe по—діагоналі.
Зображення

Re: розвиток логічних здібностeй у дитини

ПовідомленняДодано: 29 січня 2017, 12:56
TattyMummy
Це графічні диктанти. Для дошкільнят (і не тільки) суперове тренування на увагу і просторову уяву.

Re: розвиток логічних здібностeй у дитини

ПовідомленняДодано: 29 січня 2017, 13:00
TattyMummy
Ще дуже хорошими в плані розвитку логічних здібностей є різного роду настільні ігри. По своїх дітях бачу наскільки класно вони розвивають увагу, логічно мислити, наперед продумувати свої кроки, усно рахувати і т.д.

Re: розвиток логічних здібностeй у дитини

ПовідомленняДодано: 29 січня 2017, 14:34
кcuxa
В школі роблять таке в 1 класі. Дитині дуже подобається.

Re: розвиток логічних здібностeй у дитини

ПовідомленняДодано: 30 січня 2017, 13:52
Natalinda
Графічні диктанти подобаються не тільки першокласникам))) навіть 3-4 клас із задоволенням малює :wink:

Re: розвиток логічних здібностeй у дитини

ПовідомленняДодано: 22 березня 2017, 09:22
vikilandi
КНИГА
ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ
Адаптований для української аудиторії переклад книги групи американських вчителів та педагогів «Читання і письмо для критичного мислення».

[
Прихований текст. Щоб його побачити, Вам необхідно зареєструватися!


про книгу | +
Ще у 2006 книга отримала адаптований переклад організації Вчителі За Демократію українською мовою і стала дуже популярною серед освітян. Невеликий наклад, всього 1 000 екземплярів, швидко розійшовся по Україні.



Посібник складається із чотирьох розділів:
• Принципи активного навчання й критичного мислення
• Технології і методи й викладання (сценарії базових уроків і як їх читати)
• Планування уроку й оцінювання
• Навчаємо через різні предмети

Книга пропонує велику кількість методів і прийомів для інтерактивного навчання й розвитку критичного мислення – всього близько шістдесяти. Не менш важливу роль відіграє описана концептуальна базова модель – «базові уроки». Кожен з восьми базових уроків, що присвячений одному з типів навчальної інформації, містить ґрунтовний перелік і характеристику методів, що їх потребує саме такий навчальний зміст. Автори надають у тексті практично стенограму кожного уроку, що містить повний опис діяльності як вчителя, так й учнів.