гра з вогнем » 06 лютого 2017, 02:56
Бачила у попередній початковій школі використовували метод таймауту і стільця на якому треба було сидіти окремо від класу.
А ще вони мають якісь кричалочки та жести, для втихомирення.
Наприклад, коли стає дуже шумно вчитель робить жест специфічний і затихає, діти повинні перестати говорити і повторити цей жест.
Як цього вчать я не бачила, але бачила як вчать кричалочки на спорт секції.
На секції участь у тренуванні беруть багато старшокласників і з спорт команди школи. Коли потрібна тиша, тренер починає казати кричалочку, ці старшокласники підхоплюють, а потім підстрибують, присідають і так ніби завмирають в цьому жесті. Дітям дуже подобається, особливо підстрибування-присідання і вони повторюють за старшими. А потім і самі вивчають кричалочку й зразок поведінки і вже старшокласникам не треба допомагати.
бачила як ці страшокласники дусяться зі сміху, але роблять, діти так і вчаться.
Напевно в школі схема з жестами подібна, вчать перше це у великих групах, наприклад в їдальні, де є діти з старших класів, менші підтягуються, а потім вже вчителька спокійно використовує в класі.