Минув рік від мого останнього допису у цій темі, а проблеми лишились)
Ввідні дані: третій клас, програма Фемелі-Френдс частина 2, уроки 3 рази в тиждень, клас поділений на 2 підгрупи.
І це єдиний предмет, домашку з якого я допомогаю синові робити.
Мої висновки: багато приділяється уваги окремим словам, як прочитанню, так і написанню, при цьому діти мало розмовляють. На домашнє опрацювання часто дають перелік слів з теми, які вони мають письмово вивчити. Тобто на наступному уроці без підказок і підглядання написати 5-6 слів або словосполучень. Недавно дали на вивчення дні тижня. О май год! Та я не впевнена, що сама їх напишу, хоч вважаю себе такою, що англійську знає непогано і зорова пам"ять моя значно краща слухової! Дитину мордувала цілий вечір, закінчилось істерикою.
Словниковий запас в результаті доволі великий, а от в речення слова не складаються і все. Наприклад, він знає слово playground і може його написати, а попроси його перекласти речення "Я граю на площадці", і він не видасть результату. Хоча навпаки, з англійської на українську, перекладе без проблем.
Немає розмовної практики(( А як на мене, розмовляти англійською, особливо в такому віці, важливіше, ніж писати.
Наразі пробуємо займатись в школі Хелен Дорон. Висновків поки що не маю, були тільки на одному занятті. Школу вибирали виключно з питань зручності - вона у нас в будинку і є вечірні заняття.
І побувавши на його пробному занятті я остаточно зрозуміла, що репетитор або інші додаткові заняття, які би відрізнялись від його шкільної програми, йому конче необхідні.