Глобальні оголошення!



Логопеди

Модератори: TaniaPicaSSo, mavpusya, Ulkanet

Re: Логопеди

Повідомлення pan_kotskyy » 27 лютого 2018, 10:46

Ksywa написав:Нам 3.6р, і ми швидко розмовляєм,деколи незрозуміло що.Л і р не вимовляєм.

В такому віці цілком нормально так розмовляти хіба ні?
Мій молодший саме так і розмовляє, на тарабарському, не бачу в цьому проблеми на разі.
Старший в першому класі ходив до логопеда в школі, там і виправив вимову букви л.
ЗображенняЗображення
pan_kotskyy Офлайн


Почуваюся, як вдома
 
Повідомлень: 1447
З нами з: 23 січня 2011, 15:58
Нагороди: 4
за тривале грудне вигодовуванн (1) багата мамуся (1) за дитя форуму (1) слінгомама (1)
Дякував (ла): 1925 раз.
Подякували: 1575 раз.
Діти: хлопчик, дівчинка

Re: Логопеди

Повідомлення Русік » 27 лютого 2018, 16:44

Я почала середнього водити до логопеда в 4,9 років. Теж не вимовляв Л, Р, шиплячі не все були. Казала наша логопед, що це хороший вік для занять - дитина вже може виконувати логопедичні вправи + утримувати увагу на годинному занятті, але вимова ще пластична, можна швидко виправити проблему.
Як на мене, 3,6 - то трохи зарано.
Дорогу осилит идущий!
Русік Офлайн

Аватар користувача
Почуваюся, як вдома
 
Повідомлень: 966
З нами з: 23 лютого 2010, 17:37
Звідки: Тернопіль
Нагороди: 4
Мамуся-творець (1) за тривале грудне вигодовуванн (1) за дитя форуму (2)
Дякував (ла): 896 раз.
Подякували: 1209 раз.
Діти: Козаки Микола та Сашко + козачка Катерина

Re: Логопеди

Повідомлення Ланка » 25 жовтня 2018, 15:43

Як розвивається мова у дитини в нормі:
 В місяць, півтора - він починає тримати голову, з'являється гуління.
У 5-8 місяців він сідає і з'являється лепет.
У рік дитина робить перші кроки і каже перші слова.
У два роки з'являються фрази: «Хочу пити, йду спати, дай мені сік».
У три роки фрази стають складніше: «Хочу смачненьке, дай мені червоне яблуко».
..Ребенок починає користуватися іншими частинами мови, дотримуючись простих лексико-граматичні правила. На четвертому році мова ускладнюється багато в чому, наприклад, з'являється суффіксально-префіксальних спосіб словотворення, слова зі зменшено-пестливих значенням.
У п'ять років мова дитини закінчує своє базове розвиток. Це вже мова дорослої людини: дитина використовує складнопідрядні і складносурядні пропозиції, здатний переказати або сам скласти розповідь.
Якщо на якомусь з перерахованих вище етапів з'явилися проблеми, дорослі повинні включатися і почати допомагати дитині. Сам дитина нікуди себе привести не може. Час початку, частота і якість занять - це більшою мірою батьківська відповідальність

..Саме тому- не варто думати що дитинка переросте,якщо десь є затримка. Гарний логопед завжди підтримає а не нагрмає, відпустить з посмішкою,якщо все в нормі й допоможе відрізнити темпову затримку від патологіїї розвитку мовлення...у свій час я зарані стривожилася й почала шукати причину нашої затримки, й дуже рада що не згаяли багато часу марно,чекаючи на те.що дожене. Зараз нас спостерігають місцеві логопеди дефектологи та невролог а веде у лікуванні-одразу троє спеціалістів з Києва (ми їздимо у центр стимулювання мозку".Наразі спостерігаю багато батьків що підхоплюються аж перед самою школою, й починають активно щось робити.
Ланка Офлайн

Аватар користувача
Добре орієнтуюся
 
Повідомлень: 68
З нами з: 22 червня 2016, 20:03
Дякував (ла): 0 раз.
Подякували: 62 раз.
Діти: Ліза, Егор,Данилко
10 років, 6 років, 4 роки

Поперед.

Повернутись до Дошколярики-бешкетники (від 3 до 6)



Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей

cron