Сторінка 16 з 19

Re: Жаліємось :( 3

ПовідомленняДодано: 07 листопада 2017, 01:46
Kisja
Я в Києві бачила каси самообслуговування
А оплату телефоном скануєш - то може бути оплата по QRкоду або NFC технологія
Класні сервіси, але ще б персонал магазину до того був навчений

Re: Жаліємось :( 3

ПовідомленняДодано: 07 листопада 2017, 13:49
oksana_tern
коли була в польщі то в теско там тоже є такі каси, перший раз поляк довго меню пояснював))))))))) дуже зручно, пробила все що треба, оплатила карткою і пішла

Re: Жаліємось :( 3

ПовідомленняДодано: 20 листопада 2017, 13:42
oksana_tern
Дівчатка!!!! Особливо хто живе в Старому Парку. Вчора в нас вкрали з під дверей ( будинок 4 квартири) всі дитячі іграшки для пісочниці. Причому приходили з дитиною. Чула що дитина кричить під дверима але не звернула увагу. Сьогодні запитала всіх сусідів ні до коого такі маленькі не приходять. Так що не тримайте нічого в підїзді, особливо в кого завжди відкриті двері . Мені просто дивно щоб вже буди настільки мєлочним щоб забирати дитячі іграшки. :dash: :dash: :dash: :scare: :scare: :scare: Тепер моя мала плаче бо нема її любимих іграшок!

Re: Жаліємось :( 3

ПовідомленняДодано: 26 січня 2018, 19:35
!OLGA!
Дівчата, хочу розповісти вам про халепу, яка трапилася зі мною. Вже рік часу я користуюся телефоном LG X cam і була задоволена його роботою. Але сталася неприємність і в мене перестала працювати камера. Я звернулася до декількох майстрів, але вони говорили що не бачили ще такої моделі (телефон куплений за кордоном) і не бралися за ремонт. Та знайшовши в МobiStyle, що навпроти Новуса мені сказали що без проблем зроблять телефон і зателефонують, коли буде готовий. Зачекавши 10 днів я подзвонила до них в запитала що там з тим телефоном, і тут почалося саме цікаве.... Мене попросили подзвонити через годину, потім в кінці робочого дня... Я дзвонила, а відповіді не було... Дзвоню наступного дня, кажуть що майстер вийшов і знову просять дзвонити пізніше.... Дзвоню вже на 3 день і тут якась мила особа починає мені досить в підвищеному тоні відповідати що вона не має часу зі мною розмовляти.... Дзвоню я знову в кінці робочого дня, телефон бере сам майстер і починає висувати претензії що я роблю скандал.... (в мене шок, бо всі ті дні що мене "футболили " я нормально говорила, чемно дякувала і чекала що всеж вони подзвонять і скажуть що тел.готовий ) і каже щоб приходила за тим тел. Йду я наступного дня за тим тел. Проходжу в кінці робочого дня, мені віддають тел. але він вимкнений бо розряджений 2%, відповідно перевірити ту камеру я не можу, але вони кажуть що все ок, телефон порушили... Вдома зарядивши телефон розумію, що камера таки не працює.... Шок... Дзвоню наступного дня, кажу що до чого, у відповідь чую, що приносьте телефон майстер подивиться....Я кладу слухавку... В мене немає слів, одні емоції і то матом... Майже 2 тижні телефон був в них, 4 дні мене "футболили" і явно брехали... Я розумію, що 250 грн я викинула на вітер, але телефон до них більше не понесу, хочу вберегти свої нерви....

Re: Жаліємось :( 3

ПовідомленняДодано: 26 січня 2018, 19:53
!OLGA!
Зображення
Ось тут прошивали мій телефон...

Re: Жаліємось :( 3

ПовідомленняДодано: 26 січня 2018, 20:59
taranjka
!OLGA! можна в книгу скарг в них написати, хоч не знаю чи то щось допоможе. Якщо є натхнення - можна затятися і гроші повернути, бо вони мають давати гарантію на свою роботу. Як мінімум - загугли їх, там багато відгуків про них, можеш ще свій залишити

Re: Жаліємось :( 3

ПовідомленняДодано: 26 січня 2018, 21:17
!OLGA!
taranjka я теж думала, а не попущу це просто так, бо не суть в тих грошах, просто не люблю хамства. Але погуглишви (жаль, що так пізно) зрозуміла, що таких "щасливих" клієнтів як я дуже багата. І у всіх є одне спільне, а саме те, що в цій чудо-канторі не дають чеків, і більше того, навіть цю наклейку що була на телефоні (там де пише дату прийому) вони відривають....

Re: Жаліємось :( 3

ПовідомленняДодано: 28 січня 2018, 13:30
eney
В мене щось подібне було з оф.гарантійним xiaomi, вислали телефон по гарантії на ремонт попередньо уточнивши чи до них по гарантії, вони сказали так, по гарантії до них, а потім виставили рахунок на півтори тисячі, але :arrow: чоловік тоді їх значно по телефону нагрузив, то вони так швидко все вернулися в первозданний вид, всі пломби все на місце, що в сервісі розетки навіть не помітили вскриття телефону. Але я теж зробила висновки, що інколи тре звертатись зразу в магазин, особливо коли це гігант як розетка.

Re: Жаліємось :( 3

ПовідомленняДодано: 28 січня 2018, 22:36
Наталка
Ой дівчата в моєї малої температура вже третій день менше 38не падає. В трьох лікарів три різні діагнози: ларингіт, запалення і ангіна. Мала захопила, ледве говорить і кашляє сухо. Ще я такого не мала. Завтра нарешті буде моя приватна лікарка, то вже буде діагноз

Re: Жаліємось :( 3

ПовідомленняДодано: 29 січня 2018, 00:25
Marichka
Наталя,хай виздоровлює!!!
Треба розуміти,що медицина не точна наука. Запалення не обов'язково прослуховуються.Треба вже по ситуації дивитися.Ми недавно кров здавали,щоб уточнити,чи є запалення.
Від захриплості можна давати щось від алергії, набряки зменшуються.
В нас лікарка була в п'ятницю,то говорила,що вже є грип,що в діток температура висока тримається тиждень і антибіотики п'ють.
Кріпися.
Якщо віриш у вітаміни,то зараз добре давати.