Ну то вже і я пожаліюсь, тільки на Укртелеком. У бабусі не працює домашній, просила розібратися. Таке вже було, тож я вже в курсі що робити. Треба подзвонити на номер телефону і залишити там заявку. Дзвоню, автоповідач каже: "Якщо ви бажаєте залишити заявку на цей номер, з якого дзвоните, залишайтесь на лінії, якщо на інший номер, то натисніть 1." Я натисла 1. Далі каже: "Введіть свій контактний номер телефону", ввожу мобільний номер, а воно каже: "Ви не ввели номер, спробуйте ще раз." Ввожу ще раз, воно каже: "Ви не ввели жодного номеру, тому ваш контактний номер телефону буде той, з якого дзвоните". Ну ладно, думаю, не так важливо. Тепер чекаю, що воно скаже: "Введіть номер телефону, на який бажаєте залишити заявку", а воно каже: "Дякую за вашу заявку. Заявка за вашим номером з якого дзвоните прийнята. Чекайте на розгляд" і все, і вибило. Ну капєць, думаю, чи я щось не так зрозуміла, щось пропустила може, дзвоню ще раз, а воно зразу каже: "Ви вже подали заявку. Чекайте на розгляд". Дзвоню ше раз і слухаю все до кінця, щоб зв"язатись з оператором. Каже воно: "Якщо бажаєте зв"язатись з оператором, натисніть 0". Тисну 0, а воно каже: "Ви не зробили свій вибір" і розказує ще раз все спочатку, я знов чекаю поки скаже натисніть 0, тисну 0, а воно каже знов: "Ви не зробили свій вибір".
Сьогодні зранку телефонують до мене з Укртелекому. Питають: "То у вас телефон не працює?" Я кажу, що працює, і розказую всю історію, що я хотіла лишшити заявку на інший номер. ВОна питає, а який. Я називаю номер, а вона каже: "Ой, це з іншого відділення, якби з нашого, я б переадресувала заявку, а так нічо не можу зробити. Пробуйте дзвоніть ше раз туда, але більше не вводьте свій номер!" Я кажу, що я й не вводила свого номеру!!! Воно взагалі не запитало мене про номер, на який я хочу лишити заявку. Тьотя сказала, що нічого зробити не може і вибила.
От і все. І що робити?