найбільший родинний форум Тернопільщини

Відповісти

Re: Приват 24: допомагайте

04 квітня 2016, 16:14

Поміняла сьогодні картку, бо попередня вже цього місяця закінчувалась. Але завтикала, що мені одна людина мала скинути гроші, і відповідно, скинула ще на попередню. Людина каже, що їй гроші зняло, а мені прийшло смс про відмову в платежі, бо картка вже не активна. Що мені робити? В когось таке було?

Re: Приват 24: допомагайте

04 квітня 2016, 16:31

TaniaPicaSSo написав:Поміняла сьогодні картку, бо попередня вже цього місяця закінчувалась. Але завтикала, що мені одна людина мала скинути гроші, і відповідно, скинула ще на попередню. Людина каже, що їй гроші зняло, а мені прийшло смс про відмову в платежі, бо картка вже не активна. Що мені робити? В когось таке було?

Проблему вирішено. Написала в онлайн-підтримку. Сказали, що людині, яка платила, кошти повернуться назад.

Re: Приват 24: допомагайте

04 квітня 2016, 21:21

Такі суми протягом 15 хвилин вертаються відправнику :wink:

Re: Приват 24: допомагайте

27 квітня 2016, 14:13

Чи можна поміняти карточку Універсалбну Gold на звичайну Універсальну? Чи потрібно закривати рахунок і відкривати новий? Чи просто міняють бещ проблем.

Re: Приват 24: допомагайте

27 квітня 2016, 16:51

Потрібно йти в відділення, писати заяву на закриття карточки і тоді відкривати нову, в мене всі голд карточки але я не міняю, там свої якісь привілегії

Re: Приват 24: допомагайте

27 квітня 2016, 22:40

Підкажіть будь ласка, мені на картку хтось певно випадково скинув гроші, людини такої я не знаю і платіж отримувати не мала, як то вернути ті гроші, чи вони самі до мене звернуться щоб вернути? Чи йти в банк самій?

Re: Приват 24: допомагайте

28 квітня 2016, 13:44

Параїл Юля написав:Чи можна поміняти карточку Універсалбну Gold на звичайну Універсальну? Чи потрібно закривати рахунок і відкривати новий? Чи просто міняють бещ проблем.


А навіщо від кращого до гіршого вертатися? :wink:

Re: Приват 24: допомагайте

28 квітня 2016, 17:58

TaniaPicaSSo написав:
TaniaPicaSSo написав:Поміняла сьогодні картку, бо попередня вже цього місяця закінчувалась. Але завтикала, що мені одна людина мала скинути гроші, і відповідно, скинула ще на попередню. Людина каже, що їй гроші зняло, а мені прийшло смс про відмову в платежі, бо картка вже не активна. Що мені робити? В когось таке було?

Проблему вирішено. Написала в онлайн-підтримку. Сказали, що людині, яка платила, кошти повернуться назад.


Тепер у мене схожа проблема, але трошки інакша. Оплачувала я зі старої картки покупку на Алі, вона мені так і не прйишла. Тепер хочу відкрити диспут на повернення коштів, але кошти завжди автоматично повертаються на карту, з якої проводилась оплата, але оскільки вона тепер не дійсна, чи є якась можливість повернути собі ті кошти? :confused:

Re: Приват 24: допомагайте

29 квітня 2016, 07:16

Dribchuk написав:Підкажіть будь ласка, мені на картку хтось певно випадково скинув гроші, людини такої я не знаю і платіж отримувати не мала, як то вернути ті гроші, чи вони самі до мене звернуться щоб вернути? Чи йти в банк самій?


Вчора Цілісеньки день старалась тебе набрати. Недодзвонилась, тож постараюсь написати тут. Це новий вид шахрайства.
Шахрай дзвонить до жертви номер один, представляється працівником банку і завододіває динамічним паролем до Приват 24. Тоді здійснює переказ суми на твою карту. Ти автоматом стаєш жертвою номер два. Тоді з часом, той самий шахрай дзвонить до тебе і каже, що випадково перекинув кошти тобі і просить повернути іх на карту, яку тобі каже. Але це ж не номер карти жертви номер один. Ти перекидаєш, як сумлінний громадянин. Адже тобі чужого не треба. Жертва номер один , в той час повідомляє банк про шахрайство. Твою карту блокують, бо гроші були виведені на неі. Шахрай лишається з грошима. Якось так. Тому рекомендую звернутись на 3700 та повідомити. Є послуга перекидки коштів відправнмку. Вони на 3700 зможуть за твоім дорученням це зробити.
Працівники на відділенні не поможуть, бо номер карти відправника сказати не мають права. Так само як клнтакти тієі людини. Одним словом 3700 і експрес платіж відправнику

Re: Приват 24: допомагайте

29 квітня 2016, 07:25

TaniaPicaSSo написав:Поміняла сьогодні картку, бо попередня вже цього місяця закінчувалась. Але завтикала, що мені одна людина мала скинути гроші, і відповідно, скинула ще на попередню. Людина каже, що їй гроші зняло, а мені прийшло смс про відмову в платежі, бо картка вже не активна. Що мені робити? В когось таке було?
***
Проблему вирішено. Написала в онлайн-підтримку. Сказали, що людині, яка платила, кошти повернуться назад.
***

Тепер у мене схожа проблема, але трошки інакша. Оплачувала я зі старої картки покупку на Алі, вона мені так і не прйишла. Тепер хочу відкрити диспут на повернення коштів, але кошти завжди автоматично повертаються на карту, з якої проводилась оплата, але оскільки вона тепер не дійсна, чи є якась можливість повернути собі ті кошти? :confused:


Якщо я не помиляюсь з Алі іде поповнення по реквізитам. Тобто гроші потрапляють на рах банку, а тоді за призначенням платежу заоаховують на карту отримувача. Якщо карта перевипущена, рахунок дишається той самий. І гроші банк зарахує на перевипущену карту.
Відповісти