Nymydora » 16 січня 2012, 15:41
МЕні теж цікаво порівняти, що вміють діти. І зовсім не для того, щоб відчути себе ущєрбною чи навпаки.
Знач так, Денис Андрійович уміють:
-розповідати віршики, причому спеціально ми їх не вчимо, просто читаємо часто
- розповідати казочки і фрагменти казочок (спонтанно)
- уявляти себе героєм казки і повторювати слова (хіт - історія про кенгуренятко Бамсі. Наприклад, приходить Денис до татка і питає: А ти вмієш стрибати так, як я? Відповідь "вмію" неправильна. Треба відповісти "Ні, я вмію літати/плавати"). Знає колискові.
- вдавати, ніби співає в мікрофон
- гарно гратися машинками
- знає всі кольори, практично не плутаючи
- знає букву "О"
- знає своє ім'я, прізвище, вік. Імена тата, мами, бабців-дідів (включаючи з пра-), сестричок. Знає, де живе (але дурачиться, і каже "в полі"). Знає, де живе друга бабця (в Підгородньому)
- знає такі марки машин: волга, дачія, нива, міцубісі, мерседес, славута. Чітко знає, в кого з родини яка машина. Розрізняє фуру, бус, пікап, екскаватор, трактор, машину, яка вивозить септик. Знає, що трактор має мати борону.
- знає різні назви тварин
- говорить багато, складними реченнями: сьогодні вперше сказав речення зі словом "чи". Філософствує )))
- постійно задає питання: що? (не вживає "хто"), який, де... і т.д.
-знає цифри до десяти, рахує майже без помилок, але сумніваюся, що знає їх значення. Для нього це просто слова.
- вміє різати ножничками, але під пильним контролем
Але:
- не їсть сам (хоча вміє їсти і ложкою, і вилкою, і сам пити)
- не проситься на горщик (останнім часом просто каже: мама, я попісяв, і то не завжди)
- не ходить сам по сходах
- не знає букв (крім "о").
- не знає геометричних фігур
- рідко грається сам конструктором
- майже перестав малювати, частіше - розмальовує (читай: замазує) фарбами
- дуже сором'язливий і при чужих людях рідко розповідає віршики і взагалі говорить. НАвіть в гостях в родини мусить півгодинки призвичаїтися, щоб почати спілкуватися.
Мрії збуваються