Кокетка » 20 лютого 2016, 02:27
так ото ж)) хай би відмінили) зовсім)) ну я так думаю що ті кружочки-рисочки , то ази фонетичного розбору, спочатку вчаться, що є голосні і приголосні плюс поділ на склади( потрібно для переносу слів) і наголос (для правильного вимовляння слова) , потім далі і далі починаючи зі звукового переходять на буквенний, а потім фонетика, воно взаємопов"язане і через ускладнююче оце повторення підводять до фонетики)) коли вже тре конкретно позначити кожну букву не просто рисочкою а як правильно в слові читається , де розкладається на два звуки де одним звуком , подвоєння пом"якшення) парні дзвінкі і глухі, шиплячі ) спрощення приголосних... чергування звуків) і т д
:hi: так ото ж)) хай би відмінили) зовсім)) ну я так думаю що ті кружочки-рисочки , то ази фонетичного розбору, спочатку вчаться, що є голосні і приголосні плюс поділ на склади( потрібно для переносу слів) і наголос (для правильного вимовляння слова) , потім далі і далі починаючи зі звукового переходять на буквенний, а потім фонетика, воно взаємопов"язане і через ускладнююче оце повторення підводять до фонетики)) коли вже тре конкретно позначити кожну букву не просто рисочкою а як правильно в слові читається , де розкладається на два звуки де одним звуком , подвоєння пом"якшення) парні дзвінкі і глухі, шиплячі ) спрощення приголосних... чергування звуків) і т д