Ланка » 22 червня 2016, 21:02
Коли ви ходите по колу, очі дитини чіпляються за предмети навколишнього оточення (діти так влаштовані, вони пізнають світ). Дитина чіпляється очима за предметом, проводжає його, потім предмет йде з його поля зору, і він чіпляється за наступний. Адже спати дитина не має наміру! Для нього сон — прикру перешкоду для пізнання цього такого цікавого та яскравого світу!
А тепер увага — секрет! Коли ви ходите по колу за годинниковою стрілкою, очі дитини, проводжаючи предмети, змушені відкриватися ширше! А якщо ходити проти, то очі, проводжаючи предмети - закриваються! Така анатомія людини.
Виходить, що якщо дитина лежить на лівій руці, то при ходінні за годинниковою стрілкою його очі змушені відкриватися ширше, а проти годинникової — закриватися. Якщо дитина лежить на правій руці, то все навпаки. Таким чином, якщо дитина на лівій руці, ходіть проти годинникової стрілки, а якщо правою — за годинниковою.
Коли ви ходите по колу, очі дитини чіпляються за предмети навколишнього оточення (діти так влаштовані, вони пізнають світ). Дитина чіпляється очима за предметом, проводжає його, потім предмет йде з його поля зору, і він чіпляється за наступний. Адже спати дитина не має наміру! Для нього сон — прикру перешкоду для пізнання цього такого цікавого та яскравого світу!
А тепер увага — секрет! Коли ви ходите по колу за годинниковою стрілкою, очі дитини, проводжаючи предмети, змушені відкриватися ширше! А якщо ходити проти, то очі, проводжаючи предмети - закриваються! Така анатомія людини.
Виходить, що якщо дитина лежить на лівій руці, то при ходінні за годинниковою стрілкою його очі змушені відкриватися ширше, а проти годинникової — закриватися. Якщо дитина лежить на правій руці, то все навпаки. Таким чином, якщо дитина на лівій руці, ходіть проти годинникової стрілки, а якщо правою — за годинниковою.