гра з вогнем » 12 жовтня 2017, 18:47
Є теорія, вона навіть якось по розумному називається, що зміна зубів може свідчити про готовність до школи на фізіологічному рівні. Коли цю теорію обговорювали діти до школи в 5-6 років не йшли. І взагалі стандарти готовності змінюються, відповідно теорії теж.
Про півкулі, фішка, наскільки я розумію в тому, що певні центри, які відповідають за вищі психічні функції локалізуються в різних місцях і тому щось таке говорять, шо ліва відпоідає за одне, права за інше. Насправді це все досить схематично і спрощено.
Як і з півкулями так і з зубами все має розглядатися в комплексі.
Можливо відставання у змінів зубів може про щось свідчити, але не факт, що це вплине на успішність у школі, так само як і травма в якійсь півкулі, може призвести до певних поведінкових змін, а може і не призвести.
Є теорія, вона навіть якось по розумному називається, що зміна зубів може свідчити про готовність до школи на фізіологічному рівні. Коли цю теорію обговорювали діти до школи в 5-6 років не йшли. І взагалі стандарти готовності змінюються, відповідно теорії теж.
Про півкулі, фішка, наскільки я розумію в тому, що певні центри, які відповідають за вищі психічні функції локалізуються в різних місцях і тому щось таке говорять, шо ліва відпоідає за одне, права за інше. Насправді це все досить схематично і спрощено.
Як і з півкулями так і з зубами все має розглядатися в комплексі.
Можливо відставання у змінів зубів може про щось свідчити, але не факт, що це вплине на успішність у школі, так само як і травма в якійсь півкулі, може призвести до певних поведінкових змін, а може і не призвести.